Για «θαύμα του Θεού» έκανε λόγο ο Σεραφείμ αναφερόμενος στα εμβόλια και την επίτευξη της τεχνητής ανοσίας, με κορυφαίο παράδειγμα εκείνο του κορωνοϊού..μονο μην πει ποιος ειναι ο θεός που επικαλείται και τι ακριβώς ειναι αυτός ο θεός και φύγει το ποίμνιο απο τις εκκλησιές (αν και δύσκολο να γίνει αυτό ακόμα και να τους πεις αυτα που λένε τα "ιερά κείμενα" θα σε βρίζουν) πάντως δεν βλέπουμε συμμορίτες να λενε κατα της εκκλησίας τελευταία τωρα που την εχουν ανάγκη να κάνει πλύση εγκεφάλου στους πιστούς .
Προηγουμένως ο ίδιος είχε χαρακτηρίσει «σχισματική» την συμπεριφορά ορισμένων ιερέων που καταφέρονται κατά των εμβολίων του κορωνοϊού
Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά, δήλωσε τα εξής:
«Το θέμα είναι ότι εδώ πρέπει να προταχθεί η αλήθεια του πράγματος. Η τεχνητή ανοσία επιτυχάνεται από τον εμβολιασμό. Είναι ένα όπλο της επιστήμης, ένα θαύμα του Θεού, μία παρρησία και ουσία των πραγμάτων. Πώς μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε αυτό με ψεύδη και ιδεοληψίες; Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει».
Σε άλλο σημείο επικαλέστηκε την…Παλαιά Διαθήκη, για να δικαιολογήσει με “θεϊκά επιχειρήματα” ότι “η αμφισβήτηση της επιστήμης ισοδυναμεί με ύβριν κατά του Θεού”:
«Είναι ύβρις κατά του Θεού το να αμφισβητείται η ιατρική τέχνη και επιστήμη. Διότι στη Σοφία Σειράχ, στον Λόγο του Θεού, αναφέρεται σαφέστατα ότι η ιατρική επιστήμη έχει εμπνευστεί στους ανθρώπους από το Θεό. Έχει δώσει ο Θεός το τεράστιο δώρο του Λόγου, τη Σοφία ακριβώς, για να αντιμετωπίζει ο άνθρωπος με την παρατήρηση και το πείραμα τα πράγματα της ζωής».
«Πρέπει να τιμούμε τους ιατρούς και τους επιστήμονες», συμπλήρωσε ο Μητροπολίτης, έχοντας στα διπλανά παράθυρα τους Παγώνη και Καπραβέλο, που βεβαίως τον άκουγαν δίχως να τον διακόψουν ούτε δευτερόλεπτο!
«Και κάτι άλλο. Ποιό είναι το πρόταγμα του Ευαγγελίου; Αγάπησε τον Θεό και τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου. Όσοι εισέρχονται σε έναν ναό πρέπει να έχουν τεράστια ευθύνη. Δεν μπορεί να είσαι ασθενής και να μπεις σε έναν χώρο λατρείας, διότι τότε διασπείρεις μία νόσο και γίνεσαι εγκληματίας και φονέας».
0 comments
Δημοσίευση σχολίου