Είναι δυνατόν οι πρωτόγονοι Χριστιανοί να πιστεύουν στη μετενσάρκωση οπως στο Ινδουισμό;
Αν και κάποιοι μπορεί να το θεωρούν ως κάτι απίστευτο, διάφορες χριστιανικές πηγές (συμπεριλαμβανομένης της Βίβλου) δείχνουν ότι πριν από πολλούς αιώνες ήταν κοινό στους χριστιανούς να πιστεύουν ότι δεν ήρθαμε στη Γη μια φορά αλλά αρκετές φορές.
Το 1945, μια ομάδα ερευνητών ανακάλυψε μια σειρά αρχαίων χριστιανικών κειμένων.
Δύο χρόνια αργότερα ο κόσμος άκουσε για πρώτη φορά για τα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας, μια ανακάλυψη που θα άλλαζε την ιστορία της Βίβλου και του Χριστιανισμού. Οι πρώτοι Χριστιανοί και ορισμένοι Εβραίοι ακολούθησαν τις διδασκαλίες του Ιησού, μεταξύ των οποίων και το δόγμα της ανάστασης.
Τα παλαιότερα χειρόγραφα μιλούν για δύο έννοιες της ανάστασης: πνευματική και σωματική. Η πνευματική αναγέννηση του Αγίου Πνεύματος, θεωρείται επίσης συχνά μια νέα γέννηση.
Η σωματική ανάσταση του ανθρώπου, από την άλλη πλευρά, θα μπορούσε επίσης να θεωρηθεί μια μορφή μετενσάρκωσης.
Σύμφωνα με έναν από τους πρώτους και πιο σημαντικούς πατέρες της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ο Ωριγένης από την Αλεξάνδρεια (185 μ.Χ. - .. 254 μ.Χ.), η ψυχή υπάρχει πριν από τη γέννηση.Ο Ωριγένης πρότεινε ότι η προ-ύπαρξη της ψυχής ήταν μια έννοια που ήδη εμφανίστηκε στις Εβραϊκές Γραφές και τις διδασκαλίες του Ιησού.
Επιπλέον, τα γραπτά του Κλήμεντος Αλεξανδρείας, μαθητής του αποστόλου Πέτρου, δείχνουν ότι ο δάσκαλός του, έλαβε κάποιες μυστικές διδασκαλίες του Ιησού.
Μια από αυτές σχετίζεται με την έννοια της φυσικής και πνευματικής αναγέννησης. Αυτές οι μυστικές διδασκαλίες φαίνεται να επιβεβαιώνονται σε ορισμένα αποσπάσματα της Βίβλου.
Στην αρχή του Μεσαίωνα, η πεποίθηση της προϋπάρχουσας ψυχής και της μετενσάρκωσης ήταν γνωστή μόνο σε μυστικές διδασκαλίες του Ιησού.
Στο έτος 553, Ωστόσο, κηρύχθηκε ως αίρεση στο Δεύτερο Συμβούλιο της Κωνσταντινούπολης.
Η Εκκλησία της Ρώμης αποφάσισε να καταστρέψει όλα εκείνα τα γραπτά που μιλούσαν για αυτό. Η καθολική πίστη και η πηγή εισοδήματος των ιερέων θα μπορούσαν να κινδυνέψουν σε περίπτωση που οι άνθρωποι μάθαιναν ότι θα επανέλθουν ξανά και ξανά στη ζωή.
Αυτή η αρχαία γνώση ακολούθησε την ίδια μοίρα με τα πολυάριθμα βιβλία και τα γραπτά των προχριστιανικών συγγραφέων. Οι επίσκοποι φοβόντουσαν μια διδασκαλία ικανή να αποδείξει ότι ο εκκλησιαστικός θεσμός δεν ήταν η μόνη επιλογή που έπρεπε να έχουν οι άνθρωποι για την "αιώνια ζωή".
Στους μεσαιωνικούς χρόνους, η ακμάζουσα χριστιανική θρησκεία αντιμετώπιζε νέα και απροσδόκητα προβλήματα. Με την αύξηση του αριθμού ιερέων, επισκόπων, ενοριών και εκκλησιών, η νέα θρησκευτική δομή απαιτούσε περισσότερα χρήματα.
Λόγω αυτής της ανάγκης, η Εκκλησία επινόησε να κληρονομήσει όλα όσα ανήκαν σε ιερείς.Αλλά δεν σταμάτησαν εκεί. Οι εκκλησιαστικές αρχές αποφάσισαν να επινοήσουν διάφορους τρόπους εκμετάλλευσης σε χριστιανούς πιστούς, ένας από αυτούς ηταν η άφεση αμαρτιών η συγχωροχάρτι .
Στα αρχαία κείμενα δεν υπάρχει τίποτα που να λέει ότι οι άνθρωποι πρέπει να ζητήσουν από τον ιερέα να μεσολαβήσει για αυτούς για την συγχώρεση των αμαρτιών τους ... ακόμα και την ύπαρξη ένα μέρος που λέγεται κόλαση,που θα πάνε μετά το θάνατο αυτοί που δεν υπακούουν στους νόμους του Θεού.
Ένα άλλο ζήτημα που έκανε την Εκκλησία ακόμη πιο απρόθυμη να συναινέσει στην πίστη στη μετενσάρκωση σχετίζεται με τις Σταυροφορίες. Κατά τη διάρκεια των Σταυροφοριών, οι άνθρωποι προσέφεραν όλα τα υπάρχοντά τους στην Εκκλησία για να πολεμήσουν στο όνομα του Ιησού. Αυτοί οι δογματικοί μαχητές θα μπορούσαν να έχουν απροθυμία να δώσουν τη ζωή τους για τη θρησκεία τους εάν γνώριζαν ότι θα ξαναγεννηθούν στο μέλλον.
Όταν η Ιερά Εξέταση άρχισε να εκτελεί ανθρώπους, η θρησκευτική κοινωνία της εποχής παρέμεινε σιωπηλή.Αν και είχαν χάσει τους γείτονες, τους φίλους και την οικογένειά τους, οι Χριστιανοί πίστευαν ότι ήταν απαραίτητο και μέρος της Εκκλησίας η Ιερά Εξέταση, αν ήθελαν να πάνε στον ουρανό μετά το θάνατο. Εάν είχαν μάθει για την μετενσάρκωση, δεν θα είχαν προκαλέσει τόσα πολλά δεινά.
Σήμερα, μερικές χριστιανικές εκκλησίες εξετάζουν το ενδεχόμενο ότι η μετενσάρκωση είναι γεγονός.Αλλά όσο οι άνθρωποι εξακολουθούν να πιστεύουν ότι μόνο ο Θεός μπορεί να τιμωρήσει το κακό, η Εκκλησία δεν βλέπει λόγο να εφαρμόσει το κάρμα και την μετενσάρκωση.
©AETOS NEWS
0 comments
Δημοσίευση σχολίου