Παρέμβαση ακόμα και στην ανθρώπινη όραση – Δεν θα πιστέψετε τι σχεδιάζουν

Η παγκόσμια εξουσία μας εισάγει όλο και περισσότερο στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας, προκειμένου να αυξηθεί η σύγχυση και η απελπισία, καθώς, όπως φαίνεται, σε λίγο δύσκολα θα μπορεί ο περισσότερος κόσμος να ξεχωρίσει τι είναι «αληθινό» και τι όχι.

Πλέον θα υπάρξει παρέμβαση ακόμα και στο ίδιο μας το μάτι.
Ερευνητές της NVIDIA χρησιμοποιούν προηγμένη τεχνολογία παρακολούθησης βλέμματος (eye-tracking) για την ανάπτυξη μιας νέας τεχνικής, η οποία υιοθετεί την φυσιολογία του ανθρώπινου ματιού για να αυξήσει την οπτική πιστότητα στην Εικονική Πραγματικότητα (VR).

Ο Ντέιβιντ Λούεμπκε, αντιπρόεδρος graphics research και ο Άαρον Λεφόν, διευθυντής έρευνας της NVIDIA, εξηγεί με αφορμή ένα demo: «Φορέστε μια οθόνη κεφαλής με ενσωματωμένο eye tracking. Κοιτάξτε γύρω σας, την εικονική σκηνή μιας σχολικής αίθουσας, με καρέκλες και έναν πίνακα. Όλα μοιάζουν καλά, σωστά; Τώρα κοιτάξτε την καρέκλα του δασκάλου, κλείστε το eye tracking και κοιτάξτε γύρω σας και πάλι. Μόνο η περιοχή γύρω από την καρέκλα αποδίδεται με ακρίβεια. Στην περιφερειακή σας όραση, το demo πρόβαλε μια λιγότερο ακριβή εκδοχή της εικόνας- και δεν το καταλαβαίνατε».

Η νέα αυτή τεχνική επιδιώκει για τους developers να δημιουργούν πιο αληθοφανή εικονικά περιβάλλοντα, με βάση τον διαχωρισμό μεταξύ της περιφερειακής και της όρασης του βοθρίου.

Όπως διαβάζουμε από την εφημερίδα «Ναυτεμπορική», «το μικρό κομμάτι του αμφιβληστροειδούς που ονομάζεται βοθρίο παρέχει την υψηλής πιστότητας όραση σε συγκεκριμένα σημεία, ενώ η περιφερειακή καλύπτει μεγαλύτερο οπτικό πεδίο, αλλά στερείται οξύτητας. Σε τεχνολογικό επίπεδο, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να παρακολουθείται το βλέμμα του χρήστη ώστε να βελτιώνονται τα γραφικά εκεί που κοιτάει, ενώ η ποιότητά τους μειώνεται στην περιφέρεια.

Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν την τεχνολογία eye-tracking της SMI για να πραγματοποιήσουν μια λεπτομερή έρευνα πάνω στο τι ακριβώς βλέπει ο άνθρωπος στην περιφερειακή του όραση όταν χρησιμοποιεί ένα σύστημα VR. Αυτό οδήγησε στον σχεδιασμό ενός νέου αλγορίθμου rendering που επιτρέπει υψηλότερες επιδόσεις».

«Να παρακολουθείται το βλέμμα του χρήστη»!!!Παρέμβαση δηλαδή ακόμα και στην όρασή μας, προκειμένου να βλέπουμε 100% ότι θέλει το σύστημα.Όπως αντιλαμβάνεστε, μπαίνουμε σε εποχές, στις οποίες δεν φανταζόμασταν καν πως θα μπαίναμε.Το παραμύθι όμως έχει και λύκο. Και μάλιστα πονηρό!

Follow Share:

Post A Comment: 0

Blog

Disqus

O ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie,για να διασφαλίσουμε ότι έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία,με τη χρήση αυτού του ιστότοπου αποδέχεστε τη χρήση των cookie.Περισσότερα

_ Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Notifications