συνεχεία από το πρώτο μέρος (Η ζωή του Ιησού περιβάλλεται από μυστήρια που αναφέρονται σε εξωγήινες ερμηνείες)
(ανοίγει σε άλλη καρτέλα)
Ακόμη με τέτοια διαστρέβλωση τον γεγονότων , κάτι που είναι γραμμένο .
Για παράδειγμα, ένα από τα πιο διάσημα αποσπάσματα της Βίβλου απαγωγής UFO είναι ο προφήτης Ηλίας αναλήφθηκε στον Παράδεισο με ένα άρμα της φωτιάς.
χριστιανικοί καλλιτέχνες έχουν απεικόνισε την εμπειρία αυτή με την επιστολή, δηλαδή σχεδιασμένος
σε άρμα με πραγματικά άλογα . Και επειδή μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, τα σχέδια αυτά ήταν από το ανθρώπινο υποσυνείδητο, έτσι ώστε όταν διαβάζουμε αυτό το απόσπασμα, πρέπει να θυμόμαστε ότι η εικόνα είναι φτιαγμένη -. και όχι όπως θα έπρεπε για το τι πραγματικά συνέβη
, ωστόσο, πριν από την απαγωγή ο , προφήτης Ηλίας πρωταγωνίστησε σε μια σκηνή σχεδόν πανομοιότυπη με εκείνη του Μωυσή, όταν χώρισε την Ερυθρά Θάλασσα για τον ίδιο και τους ανθρώπους δυστυχώς, όπως διαβάζουμε στο 2:08: «Τότε ὁ Ἠλίας πῆρε τό μανδύα του [τή μηλωτή], τόν δίπλωσε καί χτύπησε μ' αὐτόν τά νερά., χωρίστηκε σε δυο πλευρές. και περάσαν πάνω σε στεγνό έδαφος » .
παρατήρηση εδώ το γεγονός 'χωρίζουν τα νερά' ήταν κοινή μεταξύ των προστατευόμενων του Θεού, ο Μωυσής και ο Ηλίας αργότερα. Στην περίπτωση του Μωυσή, μερικοί ιστορικοί της εποχής προσπαθούν να εξηγήσουν το φαινόμενο υποστηρίζοντας ότι θα υπάρξει ένα συγκεκριμένο μέρος της Ερυθράς Θάλασσας, όπου, σε κάποια στιγμή του έτους, κατεβαίνουν τα νερά και στη συνέχεια μπορείτε να μετακινηθείτε από τη μία πλευρά στην άλλη απλά με περπάτημα.
Άλλοι έχουν προσπαθήσει να εξηγήσουν το φαινόμενο χρησιμοποιώντας ένα μοντέλο, εξηγώντας ότι ένας άνεμος 100 km / h για περισσότερες από 12 ώρες θα μπορούσε να ωθήσει το νερό και δημιουργώντας μια δίοδο για τον Μωυσή και τους ανθρώπους του,και θα μπορούσε να τα είχε διασχίσει.
Ωστόσο, οι ιστορικοί στην προσπάθεια να κατανοήσουν το φαινόμενο, ξέχασαν να πουν αυτό συνέβη στον προφήτη Ηλία ήταν στον Ιορδάνη ποταμό, που εκβάλλει στη Νεκρά Θάλασσα, και δεν είναι τόσο κοντά.
Μωυσής και ο Ηλίας, ήταν κάλοι μετεωρολόγοι
Περιγραφή και ερμηνεία των δύο περασμάτων βασίζονται στην τρέχουσα γνώση μας, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι μια τεράστια προώθηση σκαφών θα μπορούσε να διαχωρίσει τα νερά,και να επιτρέπει την διέλευση.
Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι τόσο ο Μωυσής και ο Ηλίας ήξερε την ακριβή ώρα και τον τόπο όπου θα σχηματιστούν ισχυροί άνεμοι ,που ίσως μπορεί τον διαχωρισμό του νερού.
προφήτες Μωυσής και ο Ηλίας ήταν ειδικευμένοι μετεωρολόγοι και κατάφεραν να ξέρουν κάτι που που ήθελε σύγχρονο εξοπλισμό και σήμερα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ηλία, μετά την εκδήλωση που υποτίθεται ότι είχαν που χώρισαν τα νερά, μια απαγωγή συνέβη! ενισχύοντας την ιδέα ότι ένα σκάφος πραγματοποίησε την πράξη με τα νερά . Σχετικά με αυτό, διαβάζουμε στο 2:11: «στο περπάτημα και μιλούσαμε , ξαφνικά ένα άρμα της φωτιάς και άλογα της φωτιάς που χώριζε από το ένα το άλλο. Και ο Ηλίας ανέβηκε με ανεμοστρόβιλο στον ουρανό. "
Αυτό το βιβλικό απόσπασμα, όπως περιγράφεται σαφώς δείχνει ότι ήταν ένα UFO που τον τράβηξε στο εσωτερικό του, ίσως μέσω της έλξης με ακτίνες που τόσο συχνά περιγράφεται από τους σύγχρονους απαχθέντες. , η λέξη πύρινο άρμα δείχνει τεχνολογία σε μια εποχή που δεν είχαν λέξεις για να περιγράψουν
Αν ήταν μια μεταφορά με άλογα, όπως ερμηνεύεται, το φερόμενο ως όχημα θα είχε προσγειωθεί, ο Ηλίας θα πάει επί του σκάφους και πέταξε μέσα από τους ουρανούς.!! Αλλά αυτό δεν ήταν αυτό που συνέβη: ένα τέτοια "άρμα" προτίμησε να τραβήξει τον Ηλία, μέσα σε μια δίνη.
Επιπλέον, πως φανταστεί κανείς ότι ο Θεός, ο οποίος έχει τόσες πολλές εξουσίες, χρειάζεται ένα βοηθό για να οδηγήσει τον προφήτη στον ουρανό; αφού θα μπορούσε να το κάνει άπλα χωρίς άρματα φωτιάς !
Η τηλεμεταφορά δεν είναι πρόβλημα
Μια άλλη προφανής περίπτωση του εμφανίσεις UFO στην Αγία Γραφή καταγράφεται στο πρώτο βιβλίο του προφήτη Ιεζεκιήλ.
ολόκληρο το πρώτο κεφάλαιο, γίνεται εκτενής περιγραφή των γεγονότων που συνδέονται με την εκδήλωση στη γη άλλων κοσμικών ειδών.
Μπορούμε να ξεκινήσουμε από Ιεζεκιήλ 1:1, στην ενότητα που έχει ως εξής: «Συνέβη στο τριακοστό έτος, την πέμπτη ημέρα του τέταρτου μήνα μεταξύ των εξορίστων στον ποταμό Χεμπάρ, άνοιξαν οι ουρανοί και είδα οράματα του Θεού »
Αν ο Θεός είναι πανταχού παρών και παντοδύναμος, όπως διδάσκεται στην Καθολική Εκκλησία, δεν θα πρέπει να ανοίξει τους ουρανούς για να αναδυθεί ως απλώς
μπορεί να το κάνει σε οποιαδήποτε περίσταση.
αλλά αυτό δεν ήταν το μόνο ο προφήτης που περιγράφεται στο Ιεζεκιήλ 1:04: "είδον, και ιδού, θυελλώδης άνεμος ήρθε από το βορρά, ένα μεγάλο σύννεφο, και μια φωτιά , και η φωτεινότητα ήταν γι 'αυτό. . Στη μέση του, κάτι σαν λαμπερό μέταλλο, έξω από το μέσον τής φωτιάς "
Αυτή είναι μια σαφής περιγραφή ενός ιπτάμενου δίσκου, καθώς χιλιάδες που υπάρχουν στη βιβλιογραφία των UFO - πράγματι, μια περιγραφή τόσο πλούσια και λεπτομερής που ξεπερνά πολλές από τις σημερινές υπόθεσης UFO.
Αν πράγματι ο Θεός ήταν που εμφανίστηκε μέσα σε ένα μεγάλο σύννεφο με φωτιά, όπως είναι το αρχικό απόσπασμα, δεν θα χρειάζεται κανένα λαμπερό μέταλλο ανάμεσά .
Και πάλι, γιατί ο Θεός χρειάζεται μια τέτοια είσοδο, έτσι;
Το απλό γεγονός του εμφανίζονται από το πουθενά, σαν να τηλεμεταφερθεί,κινεί την περιέργεια.
Μια άλλη απόδειξη ότι το απόσπασμα αναφέρεται σε έναν ιπτάμενο δίσκο είναι Ιεζεκιήλ 1:17:
«Όταν πήγαν, πήγαν σε τέσσερις κατευθύνσεις , χωρίς να γυρίσει πήγαν " .
η επιπλέον ερμηνεία που δίνουμε σε ένα αντικείμενο που πετάει; Φυσικά, ένα από τη φύση της αεροναυπηγικής. Και σε αυτή την περίπτωση, γνωρίζουμε ότι αν το παρατηρούμενο αντικείμενο ήταν ένα αεροπλάνο, θα πρέπει να γυρίσει για να πετάξει προς την άλλη πλευρά. Στην περίπτωση ενός ελικοπτέρου, ίσως θα μπορούσε να επιστρέψει χωρίς να γυρίζει,
αλλά δεν υπήρχαν ελικόπτερα εκείνη τη εποχή!.
Έτσι, αυτή η υπόθεση , η περιγραφή μπορεί να ταιριάζει μόνο στην κατηγορία των τρεχουσών ιπτάμενων δίσκων, διαστημόπλοια μεγάλη κινητικότητα που εκτελούν πτήσεις προς όλες τις πλευρές και να κάνει ελιγμούς αδιανόητο να για τα τρέχοντα αεροσκάφη μας.
Άγγελοι και θεών ή ΑΠΛΑ UFO και εξωγήινοι;
Το ακόλουθο απόσπασμα ενισχύει περαιτέρω την εξήγηση UFO. Στο Ιεζεκιήλ 1:18 έχουμε, "τα άκρα τους ήταν ψηλά και ήταν φοβερά. Και οι τέσσερις τροχούς, που ήταν γεμάτα μάτια ολόγυρα. "
μπορεί να ερμηνεύσει τα μάτια αναφέρονται ως υφιστάμενα φώτα σε ιπτάμενους δίσκους.
Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να υποθέσουμε ότι ο Θεός θα έχει πολλαπλά μάτια, η οποία έρχεται σε σύγκρουση - αν ήμασταν κατ 'εικόνα και ομοίωση του, τότε θα πρέπει επίσης να έχουμε πολλά μάτια.
Οι παραδοξότητες συνεχίζουν και στο κεφάλαιο 3 του βιβλίου του Ιεζεκιήλ, όπου υπάρχουν περαιτέρω περιγραφές UFO, με αποτέλεσμα ο προφήτης να γίνει ένας από τους βιβλικούς χαρακτήρες, ο οποίος έχει περισσότερη επαφή με το Θεό -. Ή μάλλον με εξωγήινους
από την αρχή οι άγγελοι και θεοί - ή άλλα υπερφυσικά όντα - αλληλεπιδρουν με την ανθρωπότητα, όπως αναφέρουν από θρησκευτικά βιβλία. άλλα και όλες οι θρησκείες το κόσμου
δεδομένου ότι η τρέχουσα κατανόηση μας επιτρέπει να διακρίνουμε αυτό το φαινόμενο που εκδηλώνεται και ποιος είναι αιτιολογικός παράγοντας .
Σε αντίθετη περίπτωση, οι πολυάριθμες περιπτώσεις απαγωγής από εξωγήινους που έχουν καταγραφεί ποτέ από ufoλόγους σε όλο τον κόσμο
θα ήταν απλώς αφηγήσεις ανθρώπων που έρχονται σε επαφή με τους θεούς αγγέλους, ή ακόμη και τους δαίμονες. όμως και πάλι έχουμε σκαφή τεχνολογία όντα από άλλον κόσμο οπότε?
Σε ορισμένα μέρη της Αγίας Γραφής, για παράδειγμα, έχει αναφερθεί ότι οι άγγελοι φαινόταν πολύ σαν τους ανθρώπους, έτσι ώστε να περπάτανε ανάμεσά μας! κάτι που δεν συμβαδίζει με τους αρχαγγέλους, ως ανώτερα όντα
Την ίδια Βίβλο που γράφει σχετικά με αγγέλων, παραδόξως, υπάρχουν μερικά αποσπάσματα σχετικά με αρχαγγέλους - και το πιο διάσημο από αυτά είναι αναμφίβολα Metatron. Εμφανίζεται επίσης στην Καμπάλα και περιγράφεται ως «άγγελος της υπέρτατης εξουσίας και εξαιρετικά ισχυρό," περισσότερο από τον Μιχαήλ .
Ωστόσο, η περιγραφή του Metatron δεν μοιάζει με τίποτα, όπως εκείνη ενός απλού άγγελου που περιγράφονται στις γραφές.
ο Metatron ήταν ένα ον με φτερά 72 και 12 ζεύγη των έξι, και αμέτρητα μάτια. Αυτό εκτός του ότι είναι πιο ψηλός από όλους τους αγγέλους 2.5 και 4 μ. η περιγραφή αυτή θα μας οδηγεί να σκεφτούμε ότι ήταν ένα τέρας, όχι ένας αρχάγγελος.!
Ως εκ τούτου, η εξήγηση του είναι ότι ο εν λόγω Αρχάγγελος δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα σκάφος με τα φώτα και κάτι παρόμοια με τα φτερά.
Δικαίως έτσι περιγράφεται ως «πιο ισχυρό από τους αγγέλους και δεν είναι τόσο ισχυρός όσο ο Θεός» .
μελετώντας της βιβλικές περιγραφές, διαπιστώνει κάνεις ότι οι άγγελοι είχαν το ρόλο απλού αγγελιαφόρου μεταξύ ουρανού και των ανθρώπων,
ενώ η αρχάγγελοι ήταν τα σκάφη , τα οχήματα μεταφοράς.
Το όλο θέμα είναι ότι, αν διαβάσεις την Αγία Γραφή χωρίς θρησκευτική πεποίθηση βλέπεις ότι τόσο ο Θεός και οι άγγελοι ήταν εξωγήινης προέλευσης που εξηγεί πολλά πράγματα στο παρελθόν οι τότε άνθρωποι άλλα και σήμερα ακόμα θα τους έβλεπαν θεούς
μέρος 2 συνεχίζεται.
0 comments
Δημοσίευση σχολίου