Η Τέχνη του Έρωτα είναι η πρώτη απ΄ όλες τις τέχνες γιατί όταν ασκείτα σωστά, φέρνει τον άνθρωπο κοντά στην Αθανασία…» Σου- Νου- Τσίνγκ
Αρχαία κείμενα, βεβαιώνουν ότι μπορεί κάποιος να πετύχει την αθανασία, την απελευθέρωση και την σωματική αθανασία δια μέσω του έρωτα. Αλληγορικά η αποχή από τον έρωταονομάζεται ο δρόμος του δεξιού χεριού και δια μέσου του έρωτα, ο δρόμος του αριστερού χεριού.
Θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε αυτή την τεχνική «Εσωτερική ερωτική αλχημεία» και αλληγορικά είναι μια ένωση του Σίβα (αρσενικού) με την Παρβάτι (θηλυκού) και μέσω της τελετουργικής αυτής -ερωτικής –πράξης, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την κυκλοφορία της ζωτικής δύναμης στο ανθρώπινο σώμα, απομακρύνονται οι ασθένειες και δημιουργείται το αθάνατο σώμα, μέσω μιας εσωτερικής τεχνικής, παραγωγής και απόσταξης του «Χρυσού ελιξιρίου της αθανασίας». Και όπως φαίνεται μόνο στον Ταοισμό και τον Ταντρισμό η ερωτική αλχημεία διατηρήθηκε ανέπαφη.
Μέσω αυτών των προχωρημένων τεχνικών που ασκούνται από ζευγάρια μυημένων στην εσωτερική αλχημεία επιτύγχαναν την μακροβιότητα την ανανέωση των σωμάτων και τελικά την φυσική αθανασία δια μέσω των αλχημικών /σεξουαλικών τελετουργιών και αυτό χαρακτηρίζει εδώ και αιώνες την Κινέζικη Αλχημεία.
Τα Τάντρα είναι κείμενα που περιγράφουν συγκεκριμένες πρακτικές συμπεριλαμβανόμενες και της ερωτικές. Βασικά είναι μια νοητική μέθοδος που λαμβάνει υπόψιν και την εσωτερική και την εξωτερική πραγματικότητα της ζωής. Η ρίζα της λέξης Τάντρα προέρχεται από τις ρίζες επεκτείνω, διευρύνω τη συνείδηση.
«Ο Ταντρισμός επίσης με το ερωτικό του τυπικό «εφαρμόζεται από άντρες και γυναίκες που το βρίσκουν απόλυτα φυσιολογικό, να βρίσκουν ευτυχία στη σαρκική επαφή… Από τη στιγμή που πριν, ή κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, επεμβαίνει η φαντασία, το ζευγάρι βρίσκεται ιδιαίτερα κοντά στις ταντρικές στασεις… Ο τελετουργικός χαρακτήρας της μεγάλης σεξουαλικής ταντρικής εμπειρίας, παρουσιάζεται στο κορυφαίο σημείο του, με την ιερή τελετουργία των πέντε Μ, των πέντε πραγμάτων, που τόνομά τους αρχίζει από Μ, στα σανσκριτικά: το κρασί (μ ά ν τ α), το κρέας (μ ά μ σ α), το ψάρι (μ ά τ σ υ α), οι κινήσεις (μ ο ύ ν τ ρ α ς), η σεξουαλική πράξη (μ α ι τ ο ύ ν α)… Εφαρμόζοντας την ιερή σεξουαλική ένωση, το ζευγάρι πραγματοποιεί την απελευθερωτική ανύψωση. Την ανύψωση της Κ ο υ ν τ α λ ί ν ι, που ανεβαίνει κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης….Η εκτέλεση του μ α ι τ ο ύ ν α, έχει σαν αποτέλεσμα την αναζωογόνηση, τη φυσική αναγέννηση του οργανισμού των δυο παρτενέρ… Αν είναι πραγματικά έμπειρο, θα ξανανιώσει διαμέσου του έρωτα… Το ταντρικό ζευγάρι, μπορεί να νικήσει το θάνατο και τα γηρατειά. Αυτή είναι η τελική νίκη, η δυνατότητα να φτάσουν στον υπεράνθρωπο. Θα έχουν σπάσει όλους τους φραγμούς….» («Ο μαγικός ερωτισμός» S. Hutin, εκδ. Αστέρι).
Σύμφωνα με την Brhadaranyaka Up (V,14,8), όποιος γνωρίζει αυτόν τον τρόπο (την Μαιτούνα) υπερνικά και καθαρίζει από οποιοδήποτε αμάρτημα, υπερνικά τα πάντα, και παραμένει καθαρός, πάναγνος χωρίς να γνωρίζει τα γηρατειά καθιστώντας το σώμα του αθάνατο».
Σε ένα κείμενο της «Καλατσάκρα Τάντρα» διαβάζουμε: « Η αναπνοή, η σκέψη και το σπέρμα είναι τα τρία συστατικά του Δυναμικού για τη Φώτιση. Πρέπει να εναρμονίζονται και να ελέγχονται συνειδητά. Ο Γιόγκι που συντονίζει την αναπνοή, τη σκέψη και το σπέρμα γίνεται Άφθαρτος και προικίζεται με υπερβατικό αυθορμητισμό…».
Αλλά και στη δύση, είχαμε ανάλογες πρακτικές σε μικρότερη βέβαια διάδοσή, διάφορα μυστικά τάγματα και μυστικές εταιρείες έκαναν τη εμφάνισή τους στην Ευρώπη πρεσβεύοντας την απελευθέρωση, την αυτοπραγμάτωση αλλά και την φυσική αθανασία. Τα χρόνια του μεσαίωνα οι Γνωστικοί εξασκούσαν την σεξουαλική μαγεία που την ονόμαζαν Virgine Subintroductus. Ήταν μια πρακτική ιδιαίτερα δύσκολη, αφού οι ιέρειες που την εξασκούσαν αυτή την ερωτική πρακτική ήταν παρθένες! Στην ιερή αυτή ερωτική πρακτική, ο άντρας και η παρθένα ιέρεια ξάπλωναν στο πλάι, ο άντρας έβαζε το Lingam (αντρικό ερωτικό όργανο), πολύ αργά και με προσοχή μέσα στο Yoni (γυναικείο ερωτικό όργανο) της ιέρειας ανάμεσα στα χείλη του Yoni και τον παρθενικό υμένα, με το πέρασμα του χρόνου ο υμένας γινόταν όλο και πιο ελαστικός και η εισαγωγή του Lingam όλο και βαθύτερα, με την ιέρεια όμως να παραμένει παρθένα. Φυσικά στην όλη ερωτική πράξη υπήρχε ο όρος ο άνδρας να απέχει από την εκσπερμάτωση. Με αυτόν τον τρόπο σιγά-σιγά ανύψωνε την δύναμη της Κουνταλίνη, τη φυσική δύναμη κάθε ανρώπινου όντος που υπάρχει στη βάση της σπονδυλικής στήλης, και έτσι έφτανε να βιώνει μέσα από τον έρωτα την θεϊκή κατάσταση.
Το ΟΤΟ, Ordo Templi Orientis, έκανε την εμφάνισή του στις αρχές του 20ου αιώνα και είχε σαν βάση στις διδασκαλίες του μαγικά, ερμητικά μυστικά αλλά και διδασκαλία της σεξουαλικής μαγείας στηριζόμενο στην σεξουαλικότητα με τη μέθοδο του Ταντρισμού Bangali του αριστερού χεριού. Ανάμεσα στις τελετουργίες του ΟΤΟ και σε ορισμένα μυστικά τελετικά του Υπέρτατου Θυσιαστηρίου: «Ο Θεουργός ενώνεται με το Yoni που αντιπροσωπεύει την Παγκόσμια Μητέρα, τη Σάκτι ή δύναμη εκδηλώσεως. Εκεί καταναλώνεται το αίμα για να κατασκευασθεί το Σώμα του Φωτός, διότι το αίμα περιέχει την Δύναμη της Ζωής, το Πράνα…. Σ΄ αυτά τα Τυπικά, το καλύτερο αίμα είναι το αίμα της Σελήνης. Το ελιξίριο Rubeus και οι έννοιες της ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ, της Πορφυράς Γυναίκας συνδέονται στενά. Ας σημειώσουμε επ΄ ευκαιρία ότι το ερυθρό είναι συνώνυμο με το χρυσό στον συμβολισμό του Αλχημικού Πυρός…. Ο τόπος καύσεως είναι το Yoni της Πορφυράς Γυναίκας, μέσα από το οποίο ο Μύστης εκχέει ως και την τελευταία σταγόνα του αίματός του για να πετύχει, μέσω της εκστάσεως, την έσχατη απελευθέρωση. Εδώ μέσα σε αυτή την πρακτική, εδρεύει ο δεσμός μεταξύ του θανάτου, του αίματος και της αναγεννήσεως…» » («Μαγεία» Μισέλ Μονρώ, εκδ. «Aldebaran»).
O Π. Μ. Ράντολφ γράφει στο βιβλίο του «Σεξουαλική Μαγεία», «Όταν η ερωτική πράξη είναι τέλεια ολοκληρωμένη, η γυναίκα και ο άντρας ενώνονται σε όλα τα επίπεδα της ύπαρξής τους, οι σωματικές και νοητικές τους δυνάμεις πολλαπλασιάζονται και με αυτόν τον τρόπο κάθε ευχή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί…». Στην ουσία στη διάρκεια της ερωτικής πράξης μια γυναίκα και ένας άντρας σχηματίζουν μια μονάδα και αυτή η ένωση γίνεται πράξη συμπαντική και θεϊκή, αλχημικά το ανθρώπινο σώμα γίνεται το εργαστήριο που θα συντελεστεί η μεταστοιχείωση που μέσω της φωτιάς- κουνταλίνι θα καταφέρει να παράγει τη εσωτερική φιλοσοφική λίθο και το χρυσό ελιξίριο της αθανασίας.
«Όταν το ζευγάρι φτάνει στην απόλυτη απελευθερωτική ακινητοποίηση της σκέψης και της γνώσης,
που είναι παράλληλη με την αναπνοή, τότε νικά τα γηρατειά και το θάνατο…» ( Ο μαγικός ερωτισμός», S. Hutin, εκδ. Αστέρι). Την εποχή μας παρατηρείτε μια απελευθερωτική ερωτική αναβίωση που έχει σχέση με την Τάντρα και το Ταό του έρωτα. Μέσα από αυτές τις πανάρχαιες τεχνικές πολλοί άνθρωποι προσπαθούν να βιώσουν αλλά και να πάρουν στοιχεία που θα τους φανούν χρήσιμα για την βίωση της εξωτερικής αλλά και της εσωτερικής πραγματικότητας.
Πηγές-βιβλιογραφία:
«Γιόγκα» Mircea Eliade, εκδ. «Ι. Χατζηνικολή».
«Έλληνες μάγοι» Andre Bernand, εκδ «Εστία», μετ. Ι. Καμάρης.
«Ράτζα γιόγκα» Σουάμι Βιβεκανάντα, εκδ. «Κονιδάρη»
«Ιστορία των Ροδοσταύρων» Fr. Wittemans, εκδ. «Υδροχοική εποχή».
«Τα μυστήρια της αλχημείας» Θ. Μαργαρίτης, εκδ. «Νέα Θέσις».
"Το μυστήριο της χρυσής άνθησης", Σ. Α. Βεόρ
«Η αλχημεία στη μεσόγειο» Ζ.Ε. Μονό-Ερζέν, εκδ. «Μπαρμπουνάκης».
«Ο μαγικός ερωτισμός», Serge Hutin, εκδ. «Αστέρι» 1978.
«Αλχημεία το κλειδί των μυστηρίων», εκδ. «Ανιχνευτές».
«Σεξουαλικά μυστικά», N. Douglas-P. Singer, εκδ. «Μπουκουμάνης».
«Η αυγή των μάγων», Πάουελς-Μπερζιέ, εκδ. «Κάκτος»
«Μαγεία Λευκή και Μαύρη» Φραντς Χαρτμαν, εκδ. «Δίδυμο».
0 comments
Δημοσίευση σχολίου