Ιερουσαλήμ 33 μ.Χ. παραμονή του εβραϊκού Πάσχα.

Ο λαός είναι αναστατωμένος προσβλέποντας στην εμφάνιση του Μεσσία που θα τον απελευθερώσει από τους κατακτητές.. Ο ρωμαϊκός στρατός παρακολουθεί τις κινήσεις των Ζηλωτώνκαι βρίσκεται σε ετοιμότητα για να συντρίψει κάθε ίχνος λαϊκής εξέγερσης. Το πλήθος βλέπει την Ιησού από τη Γαλιλαία ως έναν καινούριο Μακκαβαίο οπλισμένο με θαυματουργές δυνάμεις και πολλοί είναι έτοιμοι να τον ακολουθήσουν απεγνωσμένα μέχρι το τέλος.

Από την άλλη πλευρά, το εβραϊκό ιερατείο θέλει με κάθε τρόπο να αποφύγει μια ανοιχτή σύγκρουση με τους Ρωμαίους και ο Ηρώδης ανησυχεί πλέον σοβαρά στο ενδεχόμενο αμφισβήτησης του κληρονομικού του δικαιώματος ως «βασιλιά των Εβραίων». Στην πόλη κυκλοφορούν απίστευτες φήμες και η παραπληροφόρηση οργιάζει. Οι ρωμαϊκές περίπολοι ελέγχουν κάθε ζωτικό σημείο και κανείς δεν ξέρει πότε και που θα χτυπήσουν…

Ο Ιησούς ηθελημένα προκαλεί τους Φαρισαίους, οι οποίοι δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί δεν συνεργάζεται μαζί τους. Οι ίδιοι θεωρούν τον Ιησού έναν από αυτούς, δηλαδή έναν ευσεβή άνθρωπο, ένθερμο υποστηρικτή του Νόμου, που έχει μελετήσει και γνωρίζει καλά τις Γραφές. Ξέρουν βέβαια ότι οι Εσσαίοι καταδικάζουν την πολιτική συνεργασίας τους με τις ρωμαϊκές δυνάμεις κατοχής (οι Φαρισαίοι πιστεύουν ότι ο Ιησούς ανήκει στην αδελφότητα των Εσσαίων

), η στάση τους, όμως, δεν συγκρίνεται με την απροκάλυπτη πολιτική υπέρ των Ρωμαίων που κρατούν οι Σαδδουκαίοι. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο Ιησούς τους επιτίθεται ανοιχτά, ξεκαθαρίζοντας πως εκτός από το ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί μαζί τους, θα ξεσηκώσει εναντίον τους και τους κατοίκους της Γαλιλαίας.

Μέσα σε αυτήν την αποπνικτική ατμόσφαιρα οι Εβραίοι γιορτάζουν το Πάσχα στη μνήμη της νύχτας εκείνης κατά την οποία τα πρωτότοκα παιδιά των Αιγυπτίων θανατώθηκαν από τον Άγγελο του Κυρίου. Ο Ιησούς, όμως, με τους μαθητές Του απέχει έτη φωτός από αυτές τις αναμνήσεις μίσους. Ο ίδιος βλέπει μπροστά και η μοναδική Του έννοια είναι να προλάβει να ολοκληρώσει την τελική προετοιμασία για το μεγάλο εγχείρημα για το οποίο βρίσκεται στη Γη: τη διείσδυση της Θείας Αγάπης στης ανθρώπινη φύση.

Για να γίνει, όμως, αυτό απαιτείται ένα είδος ιδιαίτερης μετάγγισης κάποιας ουσίας από τον ίδιο στους μαθητές Του. Η διαδικασία αυτή είναι πλέον εφικτή, επειδή τρεις μαθητές από τους παρόντες έχουν ήδη υποστεί ένα είδος εσωτερικής μεταμόρφωσης πριν από λίγες μέρες στο Όρος της Μεταμόρφωσης…

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Follow Share:

Post A Comment: 0

Blog

Disqus

O ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie,για να διασφαλίσουμε ότι έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία,με τη χρήση αυτού του ιστότοπου αποδέχεστε τη χρήση των cookie.Περισσότερα

_ Εγγραφείτε στις ενημερώσεις Notifications